среда, 1 апреля 2015 г.

Майстер-клас День четвертий

Сьогодні працювали групами над проблемою постановки завдань різним групам учнів у різних проектах. Мені дуже сподобалась працювати разом зі своїми колегами. Розуміємо один одного з "полуслова".

Велику частину часу посвятили формувальному оцінюванню. Я для себе усвідомила на скільки важливі всі пять стратегій оцінювання, і як це краще донести до своїх колег на тренінгах. .
Вважаю, що використання схем буде нам у нагоді при складанні плану оцінювання. 


Майстер-клас. День третій

Середина роботи на майстер-класі. Вважаю, що я, та і всі ми плідно попрацювали над аналізом основних питань, аналізом планів проектів наших курсантів, хоча не обійшлося й без зайвих емоцій.
Для себе зрозуміла, що тематичні питання сама розуміла не зовсім правильно до цього, але тепер усе "по полочках".
Сподобались приклади  діяльності вчителя та учнів у деяких прикладах, розглянутих сьогодні. Візьму  до  уваги у наступній роботі.
Висновок: день корисний. Дякую всім за співпрацю.

вторник, 31 марта 2015 г.

Майстер-клас. День другий

Сьогодні узнали про новий гугл сервіс cacoo.com для створення схематичних діаграм.
За допомогою цього сервісу попрацювали над проблемами з якими найчастіше нам, як тренерам,  приходиться  стикатися . Можна викорустовувати цей сервіс як на тренінгах так і на уроках..
Я зрозуміла наскільки важлива рефлексія на тренігу та  і будь-якому уроці.
Якщо цілі навчання сформулювані учасником тренінгу на кожному модулі самостійно, то і рефлексію йому буде робити  легше.. Документ Приклади підказок для рефлексії , який ми знайшли у ресурсах підручника гадаю допоможе мені проводити рефлексію на тренінгах.


понедельник, 30 марта 2015 г.

Майстер-клас. День першій

День перший
Приємно зустрітися   знову з тренерами , з якмим разом проходили курси.
Я провела попередній  самоаналіз своєї  роботи та визначила власні цілі свого навчання.

пятница, 1 июня 2012 г.

Рефлексія Модуль 9 -10

Сьогодні ми працювали в швидкому темпі, це мені сподобалось. Взяла собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні.

Фасилітація - слове незвичне для вуха, але суть зрозуміла мені.
Дуже продуктивний день.
Працювали ми єдиною командою. Спільна робота нас з'єднала . Дякую всім учасникам тренінгу за співпрацю, а особливо нашим тренерам Харлаш Людмилі  Михайлівні та  Кущової Тетяні. Схиляюся перед їх витримкою і терпінням . З нами було не легко:).
Вчитель математики Людмила Кучеренко підготувала сюрприз - ролік про наше навчання! Сподобався текст титрів. Молодець!

Мої очікування від тренінгу здійснилися: спілкування було приємним, про новітні підходи до організації  навчальної  діяльності учнів за допомогою методу проектів дізналася...


четверг, 31 мая 2012 г.

Рефлексія Модуль 8

Більш чітким стає поступово мій план вивчення теми, відкидається зайве в моїх ідеях щодо проекту, залишається те, що справді можливо виконати і ідержати результат)))

Рефлексія Модуль 7

Мені цікаво було створювати вікі-сторінку за учнів.  Може мій проект не дуже творчій в порівнянні з  проектами інших учасників  тренінгу, але мені тема  близька.